FAQ
Hoeveel tijd moet ik inboeken?
De standaard duur van een afspraak is 1u. Dit is voor de meeste afspraken zeker voldoende.
Wil je graag een grote transformatie, wil je zeker voldoende tijd om je nieuwe look te bespreken of heb je veel/lang haar dat moet gestyled worden met bijvoorbeeld de krultang? Dan boek je best 1,5u.
​
Op woensdag kunnen ook afspraken van 30min ingeboekt worden. Ik vertrouw erop dat wie deze afspraak boekt heel erg zeker is dat 30min volstaan, bijvoorbeeld omdat dit vroeger ook het geval was. Er is in deze afspraak geen tijd om te wassen en drogen.
​
Hoeveel zal ik betalen?
De prijs per uur bedraagt €90, ongeacht je geslacht, of je haar een verzorging nodig heeft, je graag afwerking met de krultang wil etc. Alles is inbegrepen.
Voor een uur betaal je €90, voor een half uur dus €45, voor anderhalf uur €135.
​
Waarom deze nieuwe manier van werken?
Ik ben altijd al op zoek geweest naar de meest eerlijke manier van prijszetting, ik hou niet van verrassingen aan de kassa en wilde een duidelijke manier van werken creëren, zowel voor mezelf als voor de klanten. Ik wilde bovendien de rustige sfeer kunnen behouden om van jouw kappersmoment een echt you-time moment te kunnen blijven maken. Je hebt altijd dezelfde kapster, je bent altijd de enige klant, ik kan me 110% op jouw haar focussen.
​
Wat als ik niet naar mijn afspraak kan komen?
Als je niet kunt komen, vraag ik je om tijdig te annuleren, uit respect voor mij en andere klanten. Je ontvangt 48 uur voor je afspraak een herinneringsmail en een sms als je die mail niet opent. Via de mail kun je de afspraak eenvoudig verplaatsen.
​
Annuleringsbeleid:
​
- Bij annulering minimaal 24 uur van tevoren: volledige terugbetaling.
- Bij laattijdige annulering of no-show: volledig bedrag van de boeking wordt in rekening gebracht.
- Bij ziekte: met doktersbewijs volledige terugbetaling.​
​
Hoe kan ik een afspraak maken?
Afspraken worden enkel online via Optios gemaakt. Via de ‘maak een afspraak’-knop op deze website kom je terecht op het boekingsplatform.
In het salon staat een tablet waarmee je makkelijk voor of na je afspraak al een nieuwe afspraak kan inplannen. Uiteraard kan je dit ook zelf thuis of met je eigen smartphone/laptop doen. Er worden geen afspraken via mail, Instagram of Facebook gemaakt.
​
Ik wil mijn haar graag kleuren!
Omdat ik voorlopig heel rustig zal opstarten, zal ik geen kleuringen uitvoeren. Ik kan jou momenteel niet garanderen ‘op tijd’ je uitgroei te kunnen bijwerken, ik moet nog heel erg mijn grenzen bewaken en voel dat de kleuringen mij nog te veel stress bezorgen.
Wanneer je bij een andere kapper je haar laat kleuren, kan je die consulteren over of je best eerst je haar laat knippen of andersom. Mijn mening is: als je een grote verandering van kapsel wil, laat je het idealiter eerst knippen.
​
Ik ben nog steeds niet zeker welke afspraak ik best boek...
Ben je na het lezen van deze info nog steeds in twijfel, stuur me gerust een mailtje met wat meer info en/of foto’s. Ik probeer binnen 1 week te antwoorden.
​
Met welke producten wordt er gewerkt?
Mijn doel is om voor elke klant een geschikt product te kunnen aanbieden, sowieso alles vegan en zo natuurlijk mogelijk, zonder in kwaliteit in te boeten.
​
Ik ben de laatste maanden op zoek gegaan naar Belgische, duurzame, non-toxische producten. Ik heb in CONSCIO de ideale partner gevonden. Een relatief nieuw merk dat wordt ontwikkeld én gemaakt door 2 fantastische Belgische ingenieurs. Zij creëerden haarproducten met de puurste ingrediënten, biologisch, ecologisch en ethisch verantwoord. Ik ben heel enthousiast, ik hoop jullie ook!
​
Verder blijf ik verder werken met Original&Mineral, een Australisch professioneel kappersmerk dat prijs-kwaliteit ook heel goed zit en ook heel erg inzet op duurzame, gezonde ingrediënten.
​
Ik blijf voortdurend op zoek naar leuke, nieuwe initiatieven voor elk van jullie, hou dus zeker de Instagram pagina in de gaten voor updates.
​
​
Zoek je een leuk cadeau-idee?
Een me-time momentje in combinatie met een nieuwe look is altijd een succes.